Пошуковий запит: (<.>A=Рядова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Рядова Л. О. Удосконалення змісту занять з фізичного виховання школярів з порушеннями зору [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова, Л. Є. Шестерова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 5. - С. 213–217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_5_47 На підставі аналізу літературних джерел розглянуто відхилення в стані здоров'я дітей з порушенням зору, розкрито важливості фізичного виховання в корекції наявних недоліків у даній категорії дітей, проаналізовано існуючі програми з фізичного виховання слабозорих дітей. Розглянуто деякі шляхи корекції недоліків у розвитку та фізичній підготовленості дітей шкільного віку, викликані порушеннями зору. Встановлено, що фізичне виховання відіграє особливу роль у корекції та компенсації відхилень. Виявлено окремі публікації, присвячені розробці програм та методичних підходів, спрямованих на вдосконалення змісту уроків фізичного виховання школярів з порушеннями зору. Недостатня дослідженість проблеми потребує розробки нових шляхів підвищення фізичного розвитку та підготовленості дітей з вадами зору.
|
2. |
Рядова Л. О. Засоби та методи підвищення функціонального стану сенсорних систем у дітей з вадами зору – в сучасних наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 1. - С. 108–111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_1_22 Мета дослідження - виявити в науковій українській та зарубіжній літературі дослідження, присвячені вивченню засобів та методів підвищення функціонального стану сенсорних систем у дітей з порушеннями слуху. Проаналізовано матеріали досліджень українських і зарубіжних дослідників. Проведене дослідження відображає наявність багатьох робіт з корекції порушень зору. Досліджень відносно підвищення функціонального стану слухового та тактильного аналізаторів у доступній літературі практично не зустрічається. У наукових роботах не виявлено матеріалів, спрямованих на підвищення функціонального стану вестибулярного аналізатору. Висновки: у зв'язку з особливою важливістю для дітей з вадами зору слухового, вестибулярного та тактильного аналізаторів постає проблема пошуку засобів і методів підвищення їх функціонального стану в дітей з порушеннями зору, зокрема, дітей середнього шкільного віку.
|
3. |
Рядова Л. О. Особливості рівня розвитку координаційних здібностей дітей 11 – 15 років з вадами зору [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(3). - С. 246-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(3)__61
|
4. |
Рядова Л. О. Дослідження показників розвитку здатності до збереження статичної і динамічної рівноваги школярів середніх класів з вадами зору [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 139(2). - С. 144-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2016_139(2)__37
|
5. |
Рядова Л. О. Зміна показників функціонального стану слухового аналізатора дітей середнього шкільного віку з вадами зору під впливом спеціально спрямованих вправ і рухливих ігор [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(3). - С. 282-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(3)__69
|
6. |
Рядова Л. Динаміка розвитку координаційних здібностей дітей середнього шкільного віку з вадами зору під впливом спеціально спрямованих вправ і рухливих ігор [Електронний ресурс] / Л. Рядова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 3. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_3_40 Запропоновано, що природна основа розвитку координаційних здібностей - анатомо-фізіологічні задатки, зокрема функціональний стан сенсорних систем. Рівень розвитку досліджуваних видів указаних здібностей у школярів середніх класів із вадами зору визначено за допомогою тестів: біг до пронумерованих набивних м'ячів, "човниковий" біг 3х10 м, тест Копилова - "Десять вісімок". Достовірність відмінностей показників, що досліджувалися до та після проведення експерименту, визначено за критерієм "знаків". Наведено результати впливу спеціальних вправ і рухливих ігор, спрямованих переважно на активізацію окремих показників функціонального стану аналізаторів, на розвиток координаційних здібностей. Під їх впливом достовірно покращився рівень розвитку здатності до орієнтації в просторі, диференціювання просторових параметрів і координованості рухів у дітей середнього шкільного віку з вадами зору.
|
7. |
Рядова Л. Вікова динаміка рівня розвитку статичної рівноваги в учнів середніх класів з вадами зору [Електронний ресурс] / Л. Рядова, Л. Шестерова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 3. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_3_11 Мета роботи - дослідити вікову динаміку показників здатності до збереження статичної рівноваги в учнів середніх класів з вадами зору. Показники статичної рівноваги визначено за методикою Є. Я. Бондаревського. У дослідженні взяли участь школярі середніх класів з вадами зору комунального закладу "Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I - III ступенів N 12" Харківської обласної ради. Розглянуто особливості динаміки показників статичної рівноваги у дітей середнього шкільного віку з вадами зору в залежності від віку та статі. Висновки: виявлено, що показники статичної рівноваги на одній нозі як з відкритими, так із закритими очима у досліджуваного контингенту з віком змінюються різноспрямовано. У дівчат спостерігалися, здебільшого, кращі показники статичної рівноваги з відкритими очима, у хлопців - із закритими.
|
8. |
Рядова Л. О. Дослідження показників функціонального стану тактильного аналізатора у дітей середнього шкільного віку з вадами зору [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2019. - № 6(к). - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2019_6(k)__18 Мета роботи - визначити показники функціонального стану тактильної сенсорної системи в учнів середніх класів із вадами зору. Показники тактильної чутливості визначалися за методом естезіометрії. В дослідженні прийняли участь школярі середніх класів із вадами зору комунального закладу "Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I - III ступенів N 12" Харківської обласної ради для дітей із вадами зору. Розглянуто показники тактильної чутливості 3-ої фаланги середнього пальця кисті та середини долоні у дітей середнього шкільного віку з вадами зору. Виявлено, що найкращі показники відчуття дотику на 3-ій фаланзі середнього пальця кисті спостерігалися у хлопців 10-го та дівчат 7-го класів; середини долоні - у хлопців 6-го та дівчат 9-го класів.
|
9. |
Рядова Л. О. Взаємозв'язок функціонального стану вестибулярного аналізатора та рівня розвитку координов'ності рухів у дітей середнього шкільного віку з вадами зору [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 73(2). - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_73(2)__15
|
10. |
Рядова Л. О. Аналіз показників динамічної рівноваги у слабозорих учнів 5-7 класів [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова, А. І. Маракушин, А. В. Кузьменко // Креативний простір. - 2021. - № 6. - С. 67-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krpr_2021_6_30
|
11. |
Рядова Л. О. Роль настільного тенісу у фізичному вихованні здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова, В. П. Скляренко, І. А. Подмарьова // Креативний простір. - 2022. - № 9. - С. 65-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krpr_2022_9_29
|
12. |
Рядова Л. О. Дослідження показників розвитку координованості рухів у здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова, В. П. Скляренко, В. О. Рожков // Креативний простір. - 2022. - № 8. - С. 25-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krpr_2022_8_12
|
13. |
Рядова Л. О. Особливості питного режиму під час рухової активності здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова, Н. В. Цигановська, В. П. Скляренко, Д. С. Батулін // Соціально-гуманітарний вісник. - 2022. - Вип. 39. - С. 65-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2022_39_24
|
14. |
Рядова Л. О. Характеристика хортингу як виду рухової активності [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова, О. С. Кравченко, Н. А. Веретельникова // Креативний простір. - 2022. - № 10. - С. 37-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krpr_2022_10_18
|
15. |
Рядова Л. О. Історичний аспект розвитку настільного тенісу на теренах України [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова, Н. В. Цигановська, В. В. Гончар, Д. С. Батулін // Соціально-гуманітарний вісник. - 2022. - Вип. 40. - С. 54-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2022_40_20
|
16. |
Рядова Л. О. Гра в баскетбол: загальна характеристика, історія розвитку та ефективність занять [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова, М. В. Сушкевич // Соціально-гуманітарний вісник. - 2023. - Вип. 42. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2023_42_16
|
17. |
Рядова Л. О. Дослідження показників розвитку деяких фізичних якостей у здобувачів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова, В. О. Рожков, М. В. Корчагін, О. А. Мкртічян // Rehabilitation & Recreation. - 2023. - № 14. - С. 226-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rehrec_2023_14_29
|
18. |
Рядова Л. О. Загальна характеристика та історичний аспект виникнення і розвитку хортингу як національного виду рухової активності України [Електронний ресурс] / Л. О. Рядова, В. О. Рожков, Н. В. Цигановська, В. П. Скляренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2022. - Вип. 12. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2022_12_30
|